a little more personal...


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det var julavslutning och jag & hästen gick ut.
Vad gjorde du kl 08 imorse: gick på molnen
Vad gjorde du för 15 min sedan: hoppa ur duschen och börja direkt laga mat.
Det sista du sa högt: you left me SPPPEECCHLEESS..(sjöng vackert)
Det senaste någon sa till dig: Daniel svarade inte.
Vad har du druckit idag: vatten, äpplejuice och mjölk.
Vad var det senaste du åt: kycklingpasta.
Vad var det senaste du köpte: Vin, hahah.
Vad är det för färg på din ytterdörr: typ röd-brun.
Vad är det för väder hos dig nu: iskallt med snö på marken
Godaste glassmaken: uhm.. lakrits-romrussin-persika-mango.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det tror jag. Du vet den där känslan när det hugger. Typ en positiv version av den när det sticker till i magen för att man blir rädd. :)
Sover du tungt: horribelt tungt. Försök väcka mig..
Drömmer du mardrömmar: Nej aldrig tror jag. Kommer bara ihåg kanske 4 mardrömmar från hela mitt liv.
Trivs du med ditt jobb: Jag har ju inget tyvärr, men går i skolan och där trivs jag allt!
Favoritklädsel: Sommarkläder med låga converse & tygpåse, hah.
Favoritlåt just nu: Borderline/London- Name the pet
Vad ser du om du tittar till höger: en vit vägg med en svart magnetanslagstavla fullproppad med massa kort.
Vad gör dig glad just nu: Brutalt mycket. Att jag ska boka tid hos frisören, det finns så mkt bra musik, det är jullov, jag kan skapa musik varje dag, pepparkakor + glögg, julkänsla (som jag hoppas infinner sig snart)
Vad ska du göra härnäst: Sno några godisar från pappa.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Typ inget, eller vad kallar man det? Likgiltig? nää, typ normal.
Favoritgodis: Choklad eller surt godis + CHIPS
Kläder just nu: Blåvit randig tshirt och blå chinosaktiga byxor.
Sommarplaner: Resa, jobba, leka, leva, andas, vara lycklig.
Hur många kuddar sover du med: 1,2,3
Spelar du något instrument: Sjunger, piano och gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Nattuggla här
Vad är viktigast för dig: Familjen och polarna och att gör de man brinner för.
Är du kittlig: Haha, aa.. lite
Snarkar du: jag vet faktiskt inte... tror inte det fast ibland lite tror jag. Som en bäbis kanske?
Stjärntecken: Väduren här! trodde alltid det var sånt där vädur-kanin ras.. men det var ju någon ful get. :(
Äckligaste insekten: Alla insekter är groteska, men spindlar, tvestjärtar OCH ormar för det röknas dit för de är lika äckliga.
Längtar du mest efter just nu: Sommareen!


Hemmakväll. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag hatar också spindlar =D

2009-12-19 @ 23:29:21
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Läget? :)

2009-12-20 @ 00:42:50
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Läget? :)

2009-12-20 @ 00:42:50
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: Mohammed

Hahaha getter kan va ganska söta. Hästen e de ett smeknamn på ngn eller e de en riktig häst? :P Haha

2009-12-21 @ 01:22:01
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0