THIS IS NOT A TEST

Du heter: Tobias is my name
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmm.. någon som gör mig ännu mera ledssen, gillar den mad world, haha.
Beroende av: sushi
Vad behöver du mest just nu: pengar skulle inte skada.
Vad tror folk om dig? Alldeles för mycket.
Vad säger du för att imponera på någon? Tja kexet, står du här och smular? - och bryter på tyska.
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv och förhoppningsvist räcker det
Brukar du skratta för dig själv? Haha, hela tiden - gjorde det precis.
Var bor du? i Spekeröd
Trivs du där: Jo, det gör jag faktiskt, skulle inte skada med mer bussar dock.
Äger du några converse: Jaa, 5 st tror ja.
Sprit, cider, vin eller öl: VIN
Vad har du för mobil: en gammal Nokia.
Nästa mål i ditt liv: Uppfylla mina drömmar
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Vem ringde du senast? mi padre
Antal timmar sömn inatt: typ 9,5 kanske..
Sov du ensam: jaaa
Brukar du komma i tid: haha nej verklogen inte.
När mår du bra:  När saker går som jag vill och jag är lycklig.
När blev du fotad senast: Höromdagen va?
Hur känner du dig nu: Småsugen på nudlar och lite stressad fast jag vet inte över vad.
Vanligaste färg på dina kläder: svart/blå/massa färger
Vad tycker du om fötter: Inte min favoritmat direkt.
Vad saknar du: ?
Favoritdryck på morgonen: JUICE, om jag inte får jucie fungerar jag inte.
Är du blyg? nej det är väldigt sällan faktiskt.
Sysslar du med någon idrott: Streetdance
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae, kanske mer intresse som kanske blir något mer sen.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jag är redan en hane.
Vad är det värsta du vet? Djurplågeri, misshandel, orättvisa  + när hörlurarna till ipoden går sönder.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Nu förtiden nästan inget.. måste spara.
Vad längtar du till? När jag gjort allt de som jag längtar till.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det får man väl hoppas!
Vad är det finaste du fått? en Hamster (eller 3st)
Om ett år?: Så har jag kommit en bit på vägen.
Du samlar på: Livserfarenhet
Är det okej att gråta: Ja, vi gråter för lite.
När grät du senast: Det vet jag inte.. någon gång när jag fick stresspanik eller ngt antagligen.
Bär du glasögon eller linser:  none.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: jag SKA ha massa ungar med coola namn.
Är du bra på att laga mat: Njee... eller om ja försökte skulle jag nog vara.
Är du flygrädd: Nej, lite ibland.
Vilken är din favoritglass: magnum doubble, men de tog ju bort den :( nu gillar ja lakritsglass,
Tror du på ett liv efter döden: Ja!
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaaa
Vilken ögonfärg har du: grön men lite blått ibland
Röker du: Nej.
Vad är det viktigaste i livet?: Att leva livet fullt ut så att man vet vad liv är.

Kommentarer
Postat av: Lovelis

angående sticky.. det nog inte att jag går ikväll.. Vilka ska dit med?

2009-10-29 @ 16:05:59
URL: http://icantkeepasecret.blogg.se/
Postat av: kryck,

har börjat blogga igen. :)

2009-10-30 @ 00:16:03
Postat av: tobie svarar:

Lova: Okeeeej bajskorv



kryck: hahah (Y)

2009-10-31 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0