Jag har en webcam

Idag körde vi ett första genomdrag av pjäsen och det känns helt sjukt att det bara är 2 veckor kvar till primiären...Annars ska det pluggas idag, men självklart måste man se "Svenska Hollywoodfruar" kl.21:00 på tv3. Det programmet har verkligen fått uppmärksamhet tack vare Fru Anka, med den rappa käften. Frågan är om det mesta är pr.trick eller om hon är sån på riktigt. Det var t.o.m. en debatt för ett tag sen om just den frågan. Hon ser i alla fall detta som en chans att bli en svensk-folkkär(?) nu. Men favoriten är faktiskt den blåsa Maria, haha-hon som lärde sig göra kaffe för ett år sedan. vad tror ni? Är hela programmet fejk eller är dessa människorna såhär på riktigt?





Kommentarer
Postat av: dany

Haha, snyggt!

Jag tror att dom är såhätr på riktigt. Man måste uppleva L.A först, och sen tror man verkligen på dom. Haha!

SV:Du borde se deras stilar, man vill spy ibland. Haha jag höll på ta av mig skorna, men precis så skrek dom att man ej fick hoppa i för att DJbåset kunde förstöras. Typiskt. Ja, det gör jag :) Pirrigt inför premiären? :)

Postat av: Anonym

alltså. ankan är gjord av gummi, liksom brutal. Maria pratar roligast och är dum på riktigt, verkligen blåst, alltså är hon bäst. / ollonbitch

2009-09-28 @ 18:18:11
Postat av: Lovelis

Jasså? Har inte kollat din blogg idag ;) Nej inte ofta jag har en ny blogg, haha.. Think im gonna stick for this one from now on



Oh it's octomum!

2009-09-28 @ 18:38:50
URL: http://icantkeepasecret.blogg.se/
Postat av: Albin

Anna är bäst, och jag hoppas de är så innerligt annars är det tragiskt! ;D

2009-09-28 @ 20:14:33
URL: http://albinaxelsson.com
Postat av: t

Hahaha, ja det är hon! :)

2009-09-28 @ 22:06:51
Postat av: DAVID

sköön turtles tröja;)

2009-09-29 @ 10:02:39
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0