I forgot to tell you...

..om min galna fredag! Taxi taxi. Nej, men efter att jag först pinat mig själv med att traggla in skolgrejer i mitt stackars huvud ute i värmen, satte jag mig på en buss ner till Mussis studentlya. Först var det planerat en liten lugn kväll med ett glas någonstans (he, som om vi skulle hålla oss till ett), men ryktet spred sig och fler joinade. Till slut var vi 4 pojkar som begav oss ut i natten och festade (Inte fistade som stackarna på järntorget fasade)

Tyvärr glömde jag kvar kameran på altanen...

Vi tänkte vi skulle pröva på Haket eftersom jag var den enda erfarna som hängt där tidigare. Andreas var chokad över de billiga priserna.

Groteskt kort, fattar inte varför jag ens lägger upp det. Kul att jag alltid är blekast...Men jag har ju något att skylla på i alla fall.

Ofta vi åker taxi mellan klubbarna. High life. Stackars taxigubben...han kan inte haft det lätt, höjde musiken rejält för att slippa höra oss.

 


Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Varför känner jag igen de två gubbarna på andra bilden? :P

2010-04-14 @ 22:28:26
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sköna bilder! haha

2010-04-14 @ 22:30:10
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Mussi

haha men gud. alltså jag kan typ inte minnas nått av det här. HAHAHA dör på sista bilden. Freak show!

2010-04-15 @ 12:05:19
URL: http://aveny.se/mzahra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0