TEETH

Som student, ung eller bara utsatt i dagens samhälle är livet och vardagen som ett liv i den fuktiga djungeln. Likt djuren varje dag, ständigt måste leta efter föda för att klara sig är vi tvunga att försöka komma på det billigaste sättet att komma runt på. Att få ut så mycket av pengarna som möjligt helt enkelt. För vissa verkar naturen inte ha några lagar alls. De planerar och ligger i bakhåll för att sedan rent djuriskt gå till attack, och brutalt slita loss det stackars offrets tunna hud och få pulsåderns innehåll att explodera åt alla världens håll. Som tur är anser jag inte mig själv som en av dessa. De som sätter tänderna i en, kan både vara andra människor och samhällets fällor. Ibland är jag asbra på att komma på listiga små planer och strategier för att snällt hålla plånboken fet, men allt för ofta slinter jag till och syndar. Nu har jag av någon okänd anledning fått usel karma och ramlat ner i savannens farliga och dödliga vattenhål. Likt en antilop utan chans har jag nästan gett upp. För hålet är ganska djupt och jag fick precis reda på att det är fyllt med partysugna krokodiler. Så vad kul att min rätt nya dyra laptop la av ikväll, kul att min kamera blev stulen, kul att min mobiltelefon typ inte fungerar längre, kul att jag inte fått mig ett fast jobb än, kul att min inspelningsutrustning glappar, kul att jag behöver massa andra saker. Det roligaste är att jag är den av typ alla jag känner som är som mest rädd om mina saker, och kontrollerar allt ag äger 100 gånger. Det är ändå åt mitt hål som livets kattf**** kraffsar sin nedurinerade sand åt. Tack.





Kommentarer
Postat av: Robin

Stackare =/ Jag är också den som har bra koll på mina saker, men ändå har jag tappat och gjort sönder flera kameror och mobiltelefoner!

Sånt händer alla=/



Att datan går sönder är mer otur =(

Men det ordnar sig ska du se sötnos:)

2010-07-16 @ 16:11:06
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

Long time no see tobie-boy, haha. Hur leker livet nu då!? Har du något att göra om dagarna? ;)

2010-07-17 @ 12:36:32
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Halloj

Vilka härliga bilder du bjuder på

Gonatt o sov gott

2010-07-20 @ 22:30:41
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0