i can hear the hallelujah choirs

Jag är så manodepressiv att jag nästan skäms över det. Hatade allt igår. Idag älskar jag allt. Älskar att plugga och skriva tiotalssidiga långa arbeten samt leka med svåra ord, vars bekantskap känns lika främmande som en ört i öst.. Imorgon ska jag sätta mig längst fram i klassrummet, räcka upp handen på varje fråga och kläcka ur mig "fröken, finns det möjligtvis några extrauppgifter jag kan förgylla mitt vardagliga ack så icke intellektuellt stimulerande tonårsliv med?" och lägga huvudet på sne. Livet är ljuvligt och jag har huvudrollen i mitt liv. Det enda som gör mig förbannad just nu är att vi inte har några flingor hemma. Och de flingor som pinsamt nog kan få klassas som just flingor är söndersmulade. Det är nog det värsta man kan göra mot mig och min familj...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittar du alla dina American Apparel-modeller? Gillar det!

2010-05-18 @ 19:09:59
URL: http://konichiwakanye.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Jag testade en gång (för många år sedan) att placera huvudet på kopiatorn. Jag tyckte det skulle vara kul att ha ett A3 med min profil.



Chefen stod bakom.



Han tyckte inte att det var kul. =P

2010-05-19 @ 06:30:16
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Men uppdatera lite nudå! Dumma unge.

2010-05-19 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0