nightowl

Nu när familjen snarkar under sina täcken är det bara jag och honungsmjölken kvar. Sitter och myser framför Webtv. Grät nästan när jag insåg att jag missat alla andra avenyn avsnitt och nu är de borttagna. Livet går vidare antar jag. Eftersom jag sov på mitt trygga köksgolv förut kommer jag ändå inte kunna somna om jag lägger mig för att nanna nu. Därför ska jag helt enkelt sitta här och bara andas in det sista av dagen. Studenten om 1,5 vecka. Sjukt. Ska jag verkligen lämna kardborrebandsskorna och pokemonkorten på hyllan och flytta ut i vuxenlivet? Skrämmande att jag ska släppas ut bland allmänheten som Maria brukar säga. Jag vill ha en öronsnibb här hos mig som jag kan mysa med. Är lite svag för sånna. Förresten, varför är det olagligt för människor att ha sex i en park när djuren parar sig lösaktig lite var som helst?






Kommentarer
Postat av: Daniel

Gör precis samma sak! fast 3 timmar senare är jag fortfarande igång. Ska med ta studenten och allt. äsch vet inte vad jag håller på med kan inte sova.

Fin är du!

Sågs vi på starsnbars en gång sådär snabbt?

2010-05-25 @ 03:04:59
URL: http://gryningsrop.blogspot.com
Postat av: Jenny

Sv. Haha ja, jag hade till och med lämnat dig två kommentarer! Du var lite seg på att svara där tycker jag ;) Fast jag förstår att du har haft fullt upp och så. Tack för komplimangen, sånt betyder mycket :D



Jag tar studenten den 11:e, själv? Det är inte länge kvar nu, känns spännande! Men vad tråkigt att ni inte hittat något flak... Ni får försöka göra det bästa av det ändå antar jag :)

2010-05-25 @ 17:18:36
URL: http://jennupai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0