musik,dans,lycka,alkohol,svett...

...= Name The Pet på parken.
Jag och min hemliga häst drog dit i torsdags och dansade tills våra fötter blödde.
Det perfekt avslutet på hardwork veckan. Om ni får chans att se "handen på hjärtat"-turnen,
så gör det!

Efter konserten när vi lekte med henne var allt lite galet.
jag råkade dra ut sladden till dj:n och hela ljudsystemet..
Fast det märkte vi inte förrän någon knacka mig på axeln.

(bilderna har inte jag tagit, utan är ifrån google)





väntar på de fina(?) vimmelbilderna herr fotograf tog, men hittar dem inte :(


Kommentarer
Postat av: Nelly

sv; Ja det är jättemys :D

Nej, ehhe jag var inte lucia:P Men det var kul ändå! ;D

2009-12-12 @ 01:50:12
URL: http://nnahlbom.blogg.se/
Postat av: amanda

äälskar name the pet juuuh!

2009-12-12 @ 02:03:17
Postat av: liisa

ammerican boys är ju bäst!

2009-12-12 @ 03:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0