Synthfetish

Jag måste ha någon slags oupplevd synthfantasi, för varje gång jag ser en synth väcks något inom mig och jag tappar fokus på verkligheten runt omkring. Allt jag ser är denna musikaliska gudagåva med perfekta knappar och tangenter jag bara måste ta på. Jag kan inte få nog... Jag tänker på allt jag kan skapa med den. Är detta normalt beteende? Jag tror jag tänder på synthar och ljuden från dem. Därför ska jag nu sätta mig och producera lite ny musik eftersom jag känner att det är en sån dag då insperationen flödar på och då gäller det att ta vara på det.


what's your fetish?


Kommentarer
Postat av: kryckaan

sv: jag vet förlåt men jag hinner inte och jag orkar inte. det kommer att komma ett inlägg runt tio.



jag känner såhär,nu framöver tänker jag blogga som vanligt och så men jag kommer inte att använda mig av det hemliga knepet, a du vet. Känner inget behov av det. + att jag har slutat med farmville, jag borde få en eloge för det alltså.

2009-11-12 @ 18:13:18
URL: http://kryckaan.blogg.se.
Postat av: kryckaan

okej ett litet behov har jag kasnke men jag hinner inte.. haha

2009-11-12 @ 18:19:41
URL: http://kryckaan.blogg.se.
Postat av: dany

jag måste höra!!

Postat av: t t t

en vacker dag när det är vackert ska alla få höra.

2009-11-12 @ 20:48:33
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

2009-11-15 @ 02:56:08
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0