AMANDA THE NEXT !

Tjabba tjena hallå!
Kvällen har spenderats i en soffa men en fet religonsbok och 1000 anteckningar...

MEN det är så att jag har världens bästa brors-dotter som jag även är fadder till!
Så fort jag sätter på bra musik ställer hon sig framför min spegel och dansar gärnet och hon är grym på det!
Eller så sjunger hon eller klinkar på pianot - vi är så lika, därför funkar vi så bra ihop. Hon är min bästa vän!

Kom ihåg henne om typ 13 år (hon är 3) så kommer hon synas överallt!
Annars får snälla farbror Tobias producera en skiva till henne.



här försöker hon göra pokerface tecknet!


Kommentarer
Postat av: kryckan

Eller O**** tecknet :O

2009-10-06 @ 22:44:12
URL: http://kryckaan.blogg.se/
Postat av: tobias svarar:

tsss...

2009-10-07 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0