090909

Idag hade vi en heldags drama för att bygga scen och gå igenom mer regi till pjäsen som har
premiär om en månad ungefär. Jag måste säga att jag har ändrat inställning till "Skönheten & Odjuret" som vi
ska göra, det blir nog rätt bra ändå förhoppningsvist. Skönt att inte ha något teoretiskt ämne för en gång skull.

Jag är rädd att jag börjar bli sjuk... en klump som gör ont i halsen när jag sväljer, huvudvärk och
lite förkyld. Svin influensa nästa?



Nedan är några bilder från vår förra pjäs då jag spelade Fernanado Hernandez!






Jag gillar dagens datum! Det är enda gången i historien som det kommer vara 090909! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du får inte glömma bort att imorgon är det enda gången du får uppleva 090910

2009-09-10 @ 16:26:30
Postat av: tobias svarar:

du menar idag väl? :)

går historian bra?

2009-09-10 @ 18:02:31
Postat av: Anna

HAHHA, jag har ingen koll på något

Nej, den dödar mig långsamt, jag skrev 4 rader sen kom jag på att det bar var skit och jag har ointe kommet längre på 3 timmar, sj?

2009-09-10 @ 19:12:19
Postat av: tobias svarar:

hahaha, men anna då.



jag har läst och kom på att jag ska skriva om när det blev ett faktum typ... skittråkigt

2009-09-10 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0