VMA 2009

Inatt är det äntligen dags för Video Music Awards 2009 - Den allra bästa musikgala
som någon existerat! Jag ser fram emot den varenda år. Det är alltid bra artister/band som spelar
och priserna kretsar kring musikvideor.
Ikväll uppträder bla. Lady GaGa, Green Day, Janet Jacksom gör en tribute till sin bror, Muse , Beyoncé
och kanske Britney Spears - men man får aldrig reda på om hon uppträder eller inte eftersom varje gång
hon har/ska vara med så har MTV fått högst tittarsiffror.
När jag var yngre var en av mina största drömmar att uppträda på VMA.
jag hoppas ni ska kolla! Klockan 03:00 inatt börjar galan.
OM ni vill se röda mattan och allt som händer innan ska ni börja kolla kl. 02:00.

Här är en reklam som Britney och Russel Brand spelade in till VMA's iår.
haha, lite rolig.


Kommentarer
Postat av: dany

något jag inte får missa!!!!! påminn mig tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0