Kelis "nya"



Alltså. Jag visste inte ens att Kelis hade släppt denna låten. Den har nog mest spelats på klubbar. Hon har heeelt ändrat stil och det är David Guetta som producerat denna singeln, Acapella. Den växer för varje gång man hör den. Tänker att den antagligen handlar om hennes barn hon födde för ett tag sedan. Det är verkligen alltid så att efter någon har fått barn ändrar den helt stil, klipper av sig hårt eller färgar det brunt. Stod och svettades till henne på Way Out West för något år sedan, äckligt bra. Skivan kommer 7 maj.


Kommentarer
Postat av: D

Tror den kom ut i slutet av mars, så rätt ny är den väl? :)

2010-04-18 @ 11:01:10
Postat av: Dusko.S

Haha. Du får göra ett nytt försök nästa vecka istället. ;) Gött! Har försökt att hitta någon hur länge som helst. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Har varit i Göteborg ganska många gånger dock så jag känner till det hyfsat bra.

2010-04-18 @ 11:07:46
URL: http://duskoo.blogg.se/
Postat av: * Em

Okej :) Allt bra med dig idag? :)

2010-04-18 @ 11:37:48
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Haha, dont we just love pink ;) Vet du vad, vi låtsas som att det är den 17 idag och så säger jag dig GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D du är 24 dagar äldre än mig? Känns det bra eller? Gubbe... haha. På tal om min födelsedag. Salem har en spelning i sthlm då! Vill gå.



Förresten, älskar också Kelis nya skit, riktigt fräscht och gött sound.

2010-04-18 @ 13:35:23
Postat av: Mattias Abulu

Och det var självklart jag som skrev det senaste! ;)

2010-04-18 @ 13:35:56
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Kryckaan

Grattis ännu en gång, hur känns det såhär dagen efter? Asså gud, kelis. Vad bra hon har blivit. konserten på Wow är värd att minnas. haha. (minns du hur anna och rebekka blev nerskitna av en fågel när vi köade? shit asså. äckligt)

2010-04-18 @ 16:20:09
URL: http://kryckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0