Vem jag är?

Vissa av er har undrat vem jag egentligen är? Speciellt ni nya lekkamrater som vill kasta er in i min värld. En sjukt bra fråga som jag också gärna skulle vilja veta svaret på. Men lite primär fakta kan man väl dela med sig av. Jag är i alla fall Tobias, 19 år från en liten håla nära Göteborg. Tar studenten om (håll i er) 2 DAGAR! Jag är en samisk pojke som är knäsvag för rå fisk, dj:s, synthar, nattklubbar och konsumtion. Svårare än så behöver livet inte vara. Det är upp till oss om vi vill knyta all de där knutarna och lägga fällben för varandra.


en tid i webbkameran.

Kom på att det finns ett par gamla intervjuer jag gjorde för tv4 för ett par år sedan, men hittar dem inte. (Tack och lov för det). Där hade ni i alla fall kunna få komma under skinnet på mig. Gjorde bort mig. Fast egentligen gjorde jag nog inte det, men jag vill skära mig när jag tittar på dem. Intervjuaren hade fel bakgrundsfakta vilket gjorde att jag inte fattade vad han snackade om som i sin tur fick mig att känna mig som en bigbrotherdeltagare. Tänk er lilla mig ensam i Stockholm och ska hitta själv i den stora staden. Slänger i panik i mig föda på Mcdonalds. 27 grader varmt. Svettig panna. Klibbig rygg. Tar fel buss. Går vilse. Vill dö. Ringer och ber om vägbeskrivning. Frågar folk på gatan, ingen vet. Har ingen aning om vart jag är, på söder-i norr... nordväst? Går längs havet släpandes på en resväska 4 minuter innan jag ska vara där och ser livet lösas upp likt en tand i ett cocacola glas. En bil kör förbi. Bilen tvärstannar. Backar. En tjej stoppar ut huvudet och skriker, "Tobias hoppa in i bilen". Utan att ens fundera på vem denna främmande människa är som tydligen känner till mig, hoppar jag in i bilen påväg mot nya äventyr. Det är så livet ska vara. Hoppa in i okända bilar eller gå vilse. Du vet aldrig vart du är eller kommer att hamna i alla fall.


Kommentarer
Postat av: emma

Haha jag skulle verkligen vilja hitta dom där intervjuerna, haha :D



Jag ska fira midsommar i Göteborg i år, är det något drag där nere då? ;D

2010-06-02 @ 21:48:23
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: Daniel

åhååå snyggg igen och igen. vill med vara same och ha kindben

2010-06-03 @ 00:18:18
URL: http://gryningsrop.blogspot.com
Postat av: malin

snygg

snygg

snygg

osv



ja.

2010-06-03 @ 02:05:23
URL: http://malinsinsp.tumblr.com
Postat av: Jonas

haha! sicken äventyrare där:P

Fina bilder:)

2010-06-03 @ 20:10:07
URL: http://mrj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coca cola är såå gott. :P

2010-06-04 @ 18:32:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0