systrar

Hektisk dag säger jag bara. Efter skolan stack jag till Eklandagatan där jag mötte mina kära systrar Anna och Ulrika. Vi drog ut på stan och käkade goda pastarätter på Vino bar. Älskar pasta med grädde, kolhydrater liksom! love it. Där satt vi och pimplade i solen. 9 timmar senare kom jag och Ullis hem efter att ha sprungit på stan hela dagen och länsat alla konton vi kom åt. Det är det som vi Sikströmbarn gör bäst, och helst. Kvällen avslutades med en öl och en trasig arm. Nu sitter jag hemma och försjunker i livet med denna tanten. Älskar henne. Vad har ni för planer åt mig imorgon?



Kommentarer
Postat av: Markus

Haha fan då!! Du är ju inte ens inloggad nu liksom ;P



Den var grym, sjukt cool :)

2010-05-22 @ 00:59:08
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Hästgnägg

Åh Eklandagatan, jag visste att även du har hästhjärta innerst inne

2010-05-23 @ 20:25:34
Postat av: Dinow

Jeg syns bloggen din er så braa! ;D

2010-05-25 @ 00:05:54
URL: http://dinow.blogg.no
Postat av: Clara

Hallå!! DIn syster md brunt hår är sååå lik min mamma!! När hon var ung dårå! Haha Men endå, sjukt!

2010-05-26 @ 14:06:18
Postat av: tobie svarar:

haha nej vad sjukt! Min syrra ser ut som min mamma med så de kanske är släkt. Vi kanske är släkt? :o

2010-05-26 @ 14:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0