skansen









Man kan säga att jag hade en kortfri helg i Stockholm, förutom sista dagen. Kvällen innan satt vi på ett uteställe och lite spontan kände att, "vi måste se snake eats hippo" på youtube. Vi blev så fruktansvärt inspirerade att vi bestämde reptildag på skansen dagen efter. Mitt hjärta är otroligt svagt för små håriga djur som ser ut/är gnagare så endast dem fastnade i min kamera. Det ska också tilläggas att jag denna dagen klappade en orm och smekte en hårig stor spindel på hans ben. Den var gosig!

Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Skansen är farligt.

2010-09-15 @ 15:43:24
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Livsfarligt.

2010-09-15 @ 16:21:41
Postat av: Anonym

Åh fiint!

2010-09-15 @ 20:30:25
Postat av: clara

Får jag följa med nästa gång?! Ja tack! Sen vill jag uppmana dig till att höra av dig lite mer! Hallå.



Men jag gillar dig och ditt liv! Puss snutty!

2010-09-15 @ 22:52:07
URL: http://fraknan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0