PANCAKES






Sitter hemma hos kryckan nu. Det regnade så brutalt ute att jag inte vågade sätta mig på cykeln och starta fettförbränningen hem. Nu läser kryckan mitt horoskop. Tydligen ska jag få massa pengar och mina materiella tillgångar kommer att öka. Jag ska flörta med er som är skyttar och min tur dag är 14 Augusti, en dag som redan är planerad med skojigheter. Det låter ju helt okej! Dagen har spenderats hos Angelica och Johan i deras snuskigt fina lilla lägenhets-hus. Där kommer vi hänga mycket om jag känner oss rätt. Läskig pyskofilm blev det också. Imorgon och hela helgen ska jag jobba. Kul....not!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag åt nyss. Men nu blev jag sugen på pannkakor ju. ;)

2010-08-06 @ 19:49:02
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0