WOW




Gick hem till Jonas och hällde i oss lite mer gift.







Chemical Brothers! missade the salmon dance.

I'll be bulleeeeetproooof!


Drog vidare till massa ställen efteråt. Här hamnade vi i världskulturmuseét med galna skövdebor. Hamnade även i samma taxi som en stor skinhead som skrikigt sig hes till Håkan Hellström. haha.

Jag vet, jag sa att jag inte skulle gå på Way Out West iår. Men när jag satt där och tuggade min pizza kände jag att, "Nej, detta är inte okej". Jag måste ha en biljett nu! Så med lite hjälp av pelle stack vi och köpte biljett. För er som blev förrvirrade så är Pelle och Pernilla samma person. WOW var grymt äckligt trycksårsbra i alla fall. Dog när Lykke li öppnade käften och skakade rumpan till the knife. Så sjukt att alla festivalare är så snygga. Jag vill bara ta med alla hem och sätta dom i burkar i min hylla och titta på dem ibland. När jag skulle hem gick jag vilse. Trodde jag kunde gena, men icke. Frågade om vägen. Fick till svar: "Det är nog bättre om du lägger dig i gräset och sover en stund".

Kommentarer
Postat av: kryckaan

åh, jag kan se min baby.

2010-08-15 @ 22:06:38
URL: http://kryckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0