Rumpan- Bar





Ikväll blev det häng i Linné på Rumpan-bar. Shit vilket bra ställe. Dessutom har de sommarpriser nu hela sommaren. Vilket betyder billiga priser. Vi blev sugna på mat som vanligt så vi beställde in otroligt goda klyftpotatisar med någon slags sås till. Då slog det mig vad vuxen jag blivit de senaste månaderna. Haha. Är det inte lite vuxet att ofta beställa mat (som man får hemma) istället för att spara allt till kläder och sprit? Jag tycker i alla fall att jag förtjänar någon slags eloge för det steget i mitt liv. Jag är otroligt svag för mat. Såklart även för det jag nämnde tidigare med...


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jag vet inte! Du borde ju följt med! Du får åka själv!

2010-07-01 @ 06:03:53
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Jesper

Det såg inte dumt ut! :)

2010-07-01 @ 10:26:26
URL: http://jesperbanck.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0