Blog Awards 1.



Så! Nu är jag hemma igen efter denna galna helg. Planet tog mig lugnt och försiktigt hem och denna gång slapp jag springa som en stucken gris för att hinna med hemresan. Igår var det Blog Awards. Det var riktigt kul att träffa allt folk och känna av stämningen, men emellanåt var det faktiskt lite segt. Så kul att Andreas vann både "Årets Nykomling" och "Årets modeblogg", det förtjänade han! Efteråt gick vi och firade hans vinster! Här kommer en bild från My's blogg. Kika in imorgon för då kommer jag att berätta mer och bjuda på massa bilder.

Kommentarer
Postat av: martin

gud va roligt det låter

2010-09-27 @ 17:43:09
URL: http://martinsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0